Skip to main content

Daikin producten voldoen steeds aan de hoogste normen, maar mocht je later toch hulp nodig hebben, dan staan onze deskundige technici altijd voor je klaar.
Jouw erkende installateur is het belangrijkste aanspreekpunt. In geval van panne en tijdens de garantieperiode is hij de enige verantwoordelijke voor herstellingen. Indien jouw installateur geen interventies aanbiedt, kan je contact opnemen met de klantenservice van Daikin die herstellingen ter plaatse kan uitvoeren.  Wens je dat wij ter plaatse komen tijdens de garantieperiode, dan zal dit betalend zijn.

Technische ondersteuning

Onze gecertificeerde installateurs kennen onze producten binnenstebuiten

Pictogram van een man

Contacteer je installateur voor herstellingen en onderhoud

plaatshouder voor afbeelding

We zorgen ervoor dat je apparaat zo efficiënt mogelijk blijft werken

Pictogram van een kalender

Daikin-experts aan je zijde

Onze erkende installateurs zijn je eerste aanspreekpunt voor reparaties. Ze zijn ongelooflijk ervaren en kunnen Daikin technici opbellen als ze hulp nodig hebben. Indien je installateur geen interventies aanbiedt, kan je contact opnemen met Daikin. Deze interventies zijn betalend, ook tijdens de garantieperiode. Dus indien je installatie nog onder garantie is, raden wij je aan je installateur te contacteren. Hij kan indien nodig de hulp van een Daikin expert inroepen.

Een Daikin-expert legt de installatie uit

Meer informatie

Daikin systemen zijn veilig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk, maar als je een foutcode ziet op je unit, neem dan onmiddellijk contact op met je gecertificeerde installateur. Hij helpt je graag bij het oplossen van eventuele problemen en zorgt ervoor dat je systeem snel weer werkt.

Ja, je gecertificeerde installateur is je eerste aanspreekpunt voor reparaties. Als hij geen reparaties aanbiedt, kan je contact opnemen met Daikin Belgium via het nummer 0800 84022 of zelf een interventie aanvragen

Ja en nee. In België is de verkoper, hier de installateur, verantwoordelijk voor de wettelijke 2 jaar consumentengarantie. Het is niet de fabrikant die de garantie draagt. Dus als het probleem tijdens de garantieperiode valt, dient de originele installateur dit gratis te repareren. Als het echter om een probleem gaat dat buiten de garantieperiode valt, dan zijn de reparatiekosten niet inbegrepen.

Daikin werkt samen met betrouwbare, gekwalificeerde installateurs bij jou in de buurt. Ga naar onze Dealer Locator en gebruik de interactieve kaart om de dichtstbijzijnde installateur te vinden. De installateur komtk ter plaatse om je project en je behoeften te bespreken, om daarna de beste oplossing voor je huis of werkplek voor te stellen.

Neem eerst contact op met de originele installateur. Zeker indien de units nog onder garantie zijn. AIs je unit niet meer onder garantie en weet je niet wie de installateur is, neem dan contact om met Daikin Belgium.

Man die zijn verwarmingsoplossing regelt met een app

Onecta-app

Je kunt niet alleen je binnenklimaat overal beheren, maar de Onecta-app ook gebruiken om contact op te nemen met Daikin voor hulp, herstellingen of advies. Klik gewoon op de knop ‘Assistentie aanvragen’.