Meer informatie
Daikin systemen zijn veilig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk, maar als je een foutcode ziet op je unit, neem dan onmiddellijk contact op met je gecertificeerde installateur. Hij helpt je graag bij het oplossen van eventuele problemen en zorgt ervoor dat je systeem snel weer werkt.
Ja, je gecertificeerde installateur is je eerste aanspreekpunt voor reparaties. Als hij geen reparaties aanbiedt, kan je contact opnemen met Daikin Belgium via het nummer 0800 84022 of zelf een interventie aanvragen
Ja en nee. In België is de verkoper, hier de installateur, verantwoordelijk voor de wettelijke 2 jaar consumentengarantie. Het is niet de fabrikant die de garantie draagt. Dus als het probleem tijdens de garantieperiode valt, dient de originele installateur dit gratis te repareren. Als het echter om een probleem gaat dat buiten de garantieperiode valt, dan zijn de reparatiekosten niet inbegrepen.
Daikin werkt samen met betrouwbare, gekwalificeerde installateurs bij jou in de buurt. Ga naar onze Dealer Locator en gebruik de interactieve kaart om de dichtstbijzijnde installateur te vinden. De installateur komtk ter plaatse om je project en je behoeften te bespreken, om daarna de beste oplossing voor je huis of werkplek voor te stellen.
Neem eerst contact op met de originele installateur. Zeker indien de units nog onder garantie zijn. AIs je unit niet meer onder garantie en weet je niet wie de installateur is, neem dan contact om met Daikin Belgium.
Ervaar het verschil van Daikin
Kom hier meer te weten over hoe Daikin je kan helpen met onze informatieve blogartikels