Controleer eerst of de datum op de gebruikersinterface van de unit correct is geconfigureerd. Als de datum niet correct is, kan de netwerkgateway geen beveiligde verbinding met de cloud tot stand brengen en kunt u geen units aan uw gebruikersaccount toevoegen.
U kunt tot 60 units aan één gebruikersaccount toevoegen. Zorg ervoor dat uw mobiele toestel op hetzelfde netwerk is aangesloten als dat waarmee de unit verbonden is om een unit aan uw account toe te voegen. Zorg dat de units die u aan uw account wilt toevoegen zichtbaar zijn in de app.
1. Tik op de toevoegknop (plusteken). Als dit de eerste unit is die u toevoegt, kunt u ook op "Laten we uw eerste unit toevoegen!" tikken.
2. Selecteer de unit die u wilt toevoegen
3. Volg de instructies in de app


Als de unit niet in de lijst van "Nieuwe units in uw netwerk" staat, controleer dan het volgende:
- Uw mobiele toestel is op hetzelfde netwerk aangesloten als dat waarmee de unit verbonden is.
- De netwerkgateway is volledig geïnitialiseerd.