Skip to main content

Ik probeer een unit aan mijn gebruikersaccount toe te voegen, maar de app reageert niet. Wat moet ik doen?

Heel soms kan de app uw unit niet registreren en deze niet aan uw gebruikersaccount toevoegen. Controleer in dat geval de volgende punten:

a. Controleer of u met het internet verbonden bent

b. Probeer opnieuw

c. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met uw installateur of met de klantenservice van Daikin

Wanneer u opnieuw probeert een unit aan uw gebruikersaccount toe te voegen, is het mogelijk dat de app u informeert dat deze unit "al aan een ander gebruikersaccount is toegevoegd". Maak u geen zorgen, dit is niet echt gebeurd in de cloud. U zult de unit echter eerst moeten loskoppelen voordat u deze opnieuw kunt proberen toe te voegen.

Als de primaire DNS-server niet beschikbaar is, kan de netwerkgateway geen verbinding maken met de cloud / het internet. De netwerkgateway zal nooit de secundaire DNS-server gebruiken.

Als u een bètagebruiker bent of betrokken bent bij testen, zorg er dan voor dat de netwerkgateway en de app dezelfde cloudomgeving gebruiken.

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Solliciteer nu !